آ

  • آرشیو رسانه‌های اجتماعی ارائۀ الگوی پیشنهادی برای نرم‌افـزار استخـراج داده از رسـانه‌های اجتمـاعی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 1-32]

  • آموزش‌وپرورش شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی و استقرار مدیریت دانش در آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 95-120]

ا

  • احساس تعلق سازمانی رابطه بین احساس تعلق سازمانی و گرایش کارکنان به اشتراک دانش در کتابخانه‌ها با نقش تعدیل‌کننده تحصیلات [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 1-24]

  • اداره مرکزی اسناد فنی و سیستمی شرکت ایران‌ خودرو تحلیل ممیزی اطلاعات اداره مرکزی اسناد فنی و سیستمی شرکت ایران خودرو براساس مدل هنزل [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 121-144]

  • ارزیابی کتابخانه دیجیتالی ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی و موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان بر اساس معیارهای ارزیابی زی و چو [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 139-166]

  • استاندارد سازی و هماهنگی شکل‌گیری شورای عالی مدیریت دانش کشور در برقراری هماهنگی، انسجام و استانداردسازی در ایجاد نظام‌های دانش محور در دستگاه‌های اجرایی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 167-205]

  • استانداردهای فراداده‌ای استانداردهای فراداده‌ای سازماندهی منابع اطلاعاتی در کتابخانه‌ دیجیتالی مروری نظامند [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 111-137]

  • استان فارس ارزیابی عملکرد و اولویت‌بندی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان فارس با بکارگیری رویکرد تلفیقی برنامه‌ریزی آرمانی و تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 39-62]

  • استخراج داده از رسانه‌های اجتماعی ارائۀ الگوی پیشنهادی برای نرم‌افـزار استخـراج داده از رسـانه‌های اجتمـاعی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 1-32]

  • استقرار مدیریت دانش شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی و استقرار مدیریت دانش در آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 95-120]

  • اشتراک دانش رابطه بین احساس تعلق سازمانی و گرایش کارکنان به اشتراک دانش در کتابخانه‌ها با نقش تعدیل‌کننده تحصیلات [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 1-24]

  • اطلاعات الکترونیکی بررسی وضعیت دانش و مهارت با تکیه بر فعالیت‌های مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر اساس مدل جونز با تأکید بر اطلاعات الکترونیکی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 145-174]

ب

  • بازیابی اطلاعات بازیابی منابع اسلامی بر پایه فهم معاصر کاربران؛ نگاهی پست ‏مدرن به سازمان دهی و بازیابی دانش اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 143-164]

  • بازیابی اطلاعات پرکاربردترین عملکردهای پردازش زبان طبیعی در حوزه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 117-150]

  • بازدید وبی کاربران مطالعه تطبیقی وبگاه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و ایالت متحده آمریکا از منظرکسب بازدید وبی کاربران به واسطه رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 43-73]

  • بخش دولتی ایران شکل‌گیری شورای عالی مدیریت دانش کشور در برقراری هماهنگی، انسجام و استانداردسازی در ایجاد نظام‌های دانش محور در دستگاه‌های اجرایی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 167-205]

  • برنامه ‏ریزی آرمانی ارزیابی عملکرد و اولویت‌بندی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان فارس با بکارگیری رویکرد تلفیقی برنامه‌ریزی آرمانی و تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 39-62]

پ

  • پایان نامه رفتار استنادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در پایان‌نامه‌ها از سال1393- 1398 [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 175-196]

  • پیاده‌سازی مدیریت دانش شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی و استقرار مدیریت دانش در آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 95-120]

  • پردازش زبان طبیعی پرکاربردترین عملکردهای پردازش زبان طبیعی در حوزه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 117-150]

  • پست‏ مدرنیسم بازیابی منابع اسلامی بر پایه فهم معاصر کاربران؛ نگاهی پست ‏مدرن به سازمان دهی و بازیابی دانش اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 143-164]

ت

  • تحصیلات تکمیلی رفتار استنادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در پایان‌نامه‌ها از سال1393- 1398 [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 175-196]

  • تحلیل پوششی داده ‏‏ها ارزیابی عملکرد و اولویت‌بندی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان فارس با بکارگیری رویکرد تلفیقی برنامه‌ریزی آرمانی و تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 39-62]

  • تحلیل محتوا بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات دو فصلنامۀ پیشرفت‌های حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1397 [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 19-37]

  • تلفیق بازاندیشی در مفهوم ‏شناسی «میان ‏رشتگی» و تاریخچه ادبیات نظری آن در ایران [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 113-142]

  • توسعه‏ ی پایدار روند حرکت به سمت کتابخانه‌های سبز و توسعه‌ی پایدار: مطالعه‌ی موردی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 91-116]

  • توسعه حرفه‌ای رابطه مدیریت دانش با توسعه حرفه‌ای و عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه ایلام در سال 1398 [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 25-41]

چ

  • چارچوب توصیف منبع(آردی‌اِف) پیاده‌سازی روش داده‌های پیوندی در نظام‌های کتابخانه‌ای: بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز و ارائه یک الگو [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 67-94]

  • چالش های خرد و کلان شکل‌گیری شورای عالی مدیریت دانش کشور در برقراری هماهنگی، انسجام و استانداردسازی در ایجاد نظام‌های دانش محور در دستگاه‌های اجرایی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 167-205]

  • چندرشته ‏ای بازاندیشی در مفهوم ‏شناسی «میان ‏رشتگی» و تاریخچه ادبیات نظری آن در ایران [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 113-142]

خ

  • خدمات ارتباطات الکترونیک بررسی قابلیت ها و مزایای را‏یا‏نش ابر‏ی در توسعه خدمات ارتباطات الکترونیک [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 55-77]

د

  • داده‏ کاوی بررسی عوامل استقرار مدیریت دانش در آموزش‏ و پرورش با استفاده از تکنیک‏ های داده‏ کاوی (مورد مطالعه: اداره آموزش ‏و پرورش شهرستان دورود) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 1-24]

  • دارایی نامشهود ترسیم و تحلیل نقشه علمی دارایی نامشهود با استفاده از پژوهش‌های نمایه شده در پایگاه‌های علمی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 33-65]

  • دانش شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی و استقرار مدیریت دانش در آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 95-120]

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی بررسی رابطه‌ی بین مهارت‌های چندزبانگی و رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 75-109]

  • دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بررسی وضعیت دانش و مهارت با تکیه بر فعالیت‌های مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر اساس مدل جونز با تأکید بر اطلاعات الکترونیکی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 145-174]

  • دانش حسابداری بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات دو فصلنامۀ پیشرفت‌های حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1397 [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 19-37]

  • دانشگاه ایلام رابطه مدیریت دانش با توسعه حرفه‌ای و عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه ایلام در سال 1398 [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 25-41]

  • دانشگاه رازی بررسی رابطه‌ی بین مهارت‌های چندزبانگی و رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 75-109]

  • دانشگاه رازی رفتار استنادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در پایان‌نامه‌ها از سال1393- 1398 [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 175-196]

  • دانشگاه علامه طباطبائی ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی و موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان بر اساس معیارهای ارزیابی زی و چو [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 139-166]

  • دو فصلنامۀ پیشرفت‏های حسابداری بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات دو فصلنامۀ پیشرفت‌های حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1397 [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 19-37]

ر

  • را‏یا‏نش ابر‏ی بررسی قابلیت ها و مزایای را‏یا‏نش ابر‏ی در توسعه خدمات ارتباطات الکترونیک [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 55-77]

  • رسانه‌های اجتماعی مطالعه تطبیقی وبگاه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و ایالت متحده آمریکا از منظرکسب بازدید وبی کاربران به واسطه رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 43-73]

  • رسانه‌های اجتماعی ارائۀ الگوی پیشنهادی برای نرم‌افـزار استخـراج داده از رسـانه‌های اجتمـاعی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 1-32]

  • رشد سازمانی تاثیر سواد اطلاعاتی کتابداران بر رشد سازمانی کتابخانه‌های عمومی [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 63-90]

  • رفتار استنادی رفتار استنادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی در پایان‌نامه‌ها از سال1393- 1398 [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 175-196]

  • رفتار اطلاعاتی بررسی رابطه‌ی بین مهارت‌های چندزبانگی و رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 75-109]

  • روابط کتابشناختی پیاده‌سازی روش داده‌های پیوندی در نظام‌های کتابخانه‌ای: بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز و ارائه یک الگو [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 67-94]

  • روش تصمیم ‏‏گیری چندمعیاره منطق فازی بررسی قابلیت ها و مزایای را‏یا‏نش ابر‏ی در توسعه خدمات ارتباطات الکترونیک [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 55-77]

  • روش داده‌های پیوندی پیاده‌سازی روش داده‌های پیوندی در نظام‌های کتابخانه‌ای: بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز و ارائه یک الگو [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 67-94]

س

  • سازمان‏دهی اطلاعات الگوهای هم‏ نویسندگی و روندهای موضوعی پژوهش ‏های علمی ایران و جهان در حوزه سازمان‏دهی اطلاعات و دانش(2001-2020) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 25-54]

  • سازمان‏دهی دانش بازیابی منابع اسلامی بر پایه فهم معاصر کاربران؛ نگاهی پست ‏مدرن به سازمان دهی و بازیابی دانش اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 143-164]

  • سازمان‏دهی دانش الگوهای هم‏ نویسندگی و روندهای موضوعی پژوهش ‏های علمی ایران و جهان در حوزه سازمان‏دهی اطلاعات و دانش(2001-2020) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 25-54]

  • سامانه توصیه‏گر به کارگیری داده کاوی برای پیشنهاد پرسش درنظام‌های بازیابی اطلاعات [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 1-18]

  • سیستم پیچیده بازاندیشی در مفهوم ‏شناسی «میان ‏رشتگی» و تاریخچه ادبیات نظری آن در ایران [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 113-142]

  • سواد اطلاعاتی تاثیر سواد اطلاعاتی کتابداران بر رشد سازمانی کتابخانه‌های عمومی [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 63-90]

ش

  • شورای عالی مدیریت دانش کشور شکل‌گیری شورای عالی مدیریت دانش کشور در برقراری هماهنگی، انسجام و استانداردسازی در ایجاد نظام‌های دانش محور در دستگاه‌های اجرایی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 167-205]

ع

  • علم‌سنجی الگوهای هم‏ نویسندگی و روندهای موضوعی پژوهش ‏های علمی ایران و جهان در حوزه سازمان‏دهی اطلاعات و دانش(2001-2020) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 25-54]

  • علم‏سنجی بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات دو فصلنامۀ پیشرفت‌های حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1397 [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 19-37]

  • علوم اسلامی بازیابی منابع اسلامی بر پایه فهم معاصر کاربران؛ نگاهی پست ‏مدرن به سازمان دهی و بازیابی دانش اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 143-164]

  • علوم کتابداری و اطلاع ‏رسانی پرکاربردترین عملکردهای پردازش زبان طبیعی در حوزه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 117-150]

  • عملکرد شغلی رابطه مدیریت دانش با توسعه حرفه‌ای و عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه ایلام در سال 1398 [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 25-41]

ف

  • فاصله لون اشتاین به کارگیری داده کاوی برای پیشنهاد پرسش درنظام‌های بازیابی اطلاعات [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 1-18]

  • فرهنگ‏ سازمانی بررسی عوامل استقرار مدیریت دانش در آموزش‏ و پرورش با استفاده از تکنیک‏ های داده‏ کاوی (مورد مطالعه: اداره آموزش ‏و پرورش شهرستان دورود) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 1-24]

  • فناوری اطلاعات بررسی عوامل استقرار مدیریت دانش در آموزش‏ و پرورش با استفاده از تکنیک‏ های داده‏ کاوی (مورد مطالعه: اداره آموزش ‏و پرورش شهرستان دورود) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 1-24]

  • فهرست کتابخانه ملی ایران پیاده‌سازی روش داده‌های پیوندی در نظام‌های کتابخانه‌ای: بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز و ارائه یک الگو [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 67-94]

ق

  • قابلیت‌های نرم ‏افزارهای کتابخانه‏ ای تحلیل وضعیت استفاده کتابداران از قابلیت‌های نرم‏ افزارهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‏ های دانشگاهی شهر کرمانشاه و تأثیر متغیرهای جمعیت‏ شناختی بر بهره‏ گیری از این قابلیت ‏ها [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 79-112]

  • قاعده سری زمانی به کارگیری داده کاوی برای پیشنهاد پرسش درنظام‌های بازیابی اطلاعات [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 1-18]

  • قانون همایندی به کارگیری داده کاوی برای پیشنهاد پرسش درنظام‌های بازیابی اطلاعات [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 1-18]

ک

  • کتابخانه دیجیتالی ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی و موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان بر اساس معیارهای ارزیابی زی و چو [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 139-166]

  • کتابخانه دیجیتالی استانداردهای فراداده‌ای سازماندهی منابع اطلاعاتی در کتابخانه‌ دیجیتالی مروری نظامند [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 111-137]

  • کتابخانه دیجیتالی تبیان ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی و موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان بر اساس معیارهای ارزیابی زی و چو [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 139-166]

  • کتابخانه سبز روند حرکت به سمت کتابخانه‌های سبز و توسعه‌ی پایدار: مطالعه‌ی موردی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 91-116]

  • کتابخانه ‏های دانشگاهی تحلیل وضعیت استفاده کتابداران از قابلیت‌های نرم‏ افزارهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‏ های دانشگاهی شهر کرمانشاه و تأثیر متغیرهای جمعیت‏ شناختی بر بهره‏ گیری از این قابلیت ‏ها [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 79-112]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی مطالعه تطبیقی وبگاه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و ایالت متحده آمریکا از منظرکسب بازدید وبی کاربران به واسطه رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 43-73]

  • کتابخانه‌های دیجیتالی مطالعه تطبیقی وبگاه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و ایالت متحده آمریکا از منظرکسب بازدید وبی کاربران به واسطه رسانه‌های اجتماعی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 43-73]

  • کتابخانه‏ های عمومی تاثیر سواد اطلاعاتی کتابداران بر رشد سازمانی کتابخانه‌های عمومی [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 63-90]

  • کتابخانه‏ های عمومی روند حرکت به سمت کتابخانه‌های سبز و توسعه‌ی پایدار: مطالعه‌ی موردی کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 91-116]

  • کتابخانه‏ های عمومی ارزیابی عملکرد و اولویت‌بندی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان فارس با بکارگیری رویکرد تلفیقی برنامه‌ریزی آرمانی و تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 39-62]

  • کتابخانه‌های عمومی رابطه بین احساس تعلق سازمانی و گرایش کارکنان به اشتراک دانش در کتابخانه‌ها با نقش تعدیل‌کننده تحصیلات [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 1-24]

  • کتابداران تاثیر سواد اطلاعاتی کتابداران بر رشد سازمانی کتابخانه‌های عمومی [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 63-90]

  • کتابداران تحلیل وضعیت استفاده کتابداران از قابلیت‌های نرم‏ افزارهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‏ های دانشگاهی شهر کرمانشاه و تأثیر متغیرهای جمعیت‏ شناختی بر بهره‏ گیری از این قابلیت ‏ها [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 79-112]

  • کرمانشاه تاثیر سواد اطلاعاتی کتابداران بر رشد سازمانی کتابخانه‌های عمومی [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 63-90]

  • کرمانشاه تحلیل وضعیت استفاده کتابداران از قابلیت‌های نرم‏ افزارهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‏ های دانشگاهی شهر کرمانشاه و تأثیر متغیرهای جمعیت‏ شناختی بر بهره‏ گیری از این قابلیت ‏ها [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 79-112]

گ

  • گرایش به اشتراک دانش رابطه بین احساس تعلق سازمانی و گرایش کارکنان به اشتراک دانش در کتابخانه‌ها با نقش تعدیل‌کننده تحصیلات [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 1-24]

م

  • میان‏ رشتگی بازاندیشی در مفهوم ‏شناسی «میان ‏رشتگی» و تاریخچه ادبیات نظری آن در ایران [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 113-142]

  • میان‏ رشته ‏ای بازاندیشی در مفهوم ‏شناسی «میان ‏رشتگی» و تاریخچه ادبیات نظری آن در ایران [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 113-142]

  • مدیریت اطلاعات شخصی بررسی وضعیت دانش و مهارت با تکیه بر فعالیت‌های مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر اساس مدل جونز با تأکید بر اطلاعات الکترونیکی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 145-174]

  • مدیریت دانش بررسی عوامل استقرار مدیریت دانش در آموزش‏ و پرورش با استفاده از تکنیک‏ های داده‏ کاوی (مورد مطالعه: اداره آموزش ‏و پرورش شهرستان دورود) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 1-24]

  • مدیریت دانش شناسایی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی و استقرار مدیریت دانش در آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 95-120]

  • مدیریت دانش شکل‌گیری شورای عالی مدیریت دانش کشور در برقراری هماهنگی، انسجام و استانداردسازی در ایجاد نظام‌های دانش محور در دستگاه‌های اجرایی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 167-205]

  • مدیریت دانش رابطه مدیریت دانش با توسعه حرفه‌ای و عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه ایلام در سال 1398 [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 25-41]

  • مدرنیسم بازیابی منابع اسلامی بر پایه فهم معاصر کاربران؛ نگاهی پست ‏مدرن به سازمان دهی و بازیابی دانش اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 143-164]

  • مدل‌سازی بررسی قابلیت ها و مزایای را‏یا‏نش ابر‏ی در توسعه خدمات ارتباطات الکترونیک [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 55-77]

  • مدل هنزل تحلیل ممیزی اطلاعات اداره مرکزی اسناد فنی و سیستمی شرکت ایران خودرو براساس مدل هنزل [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 121-144]

  • مرور نظام‌مند استانداردهای فراداده‌ای سازماندهی منابع اطلاعاتی در کتابخانه‌ دیجیتالی مروری نظامند [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 111-137]

  • معیارهای ارزیابی زی و چو ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی و موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان بر اساس معیارهای ارزیابی زی و چو [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 139-166]

  • مفهوم‏ شناسی میان ‏رشته ‏ای بازاندیشی در مفهوم ‏شناسی «میان ‏رشتگی» و تاریخچه ادبیات نظری آن در ایران [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 113-142]

  • ممیزی اطلاعات تحلیل ممیزی اطلاعات اداره مرکزی اسناد فنی و سیستمی شرکت ایران خودرو براساس مدل هنزل [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 121-144]

  • مهارت‌های چندزبانگی بررسی رابطه‌ی بین مهارت‌های چندزبانگی و رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 24، 1399، صفحه 75-109]

ن

  • نرم‏ افزارهای کتابخانه‏ ای تحلیل وضعیت استفاده کتابداران از قابلیت‌های نرم‏ افزارهای کتابخانه‌ای در کتابخانه‏ های دانشگاهی شهر کرمانشاه و تأثیر متغیرهای جمعیت‏ شناختی بر بهره‏ گیری از این قابلیت ‏ها [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 79-112]

  • نظام دانش بررسی عوامل استقرار مدیریت دانش در آموزش‏ و پرورش با استفاده از تکنیک‏ های داده‏ کاوی (مورد مطالعه: اداره آموزش ‏و پرورش شهرستان دورود) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 1-24]

  • نظام‌های کتابخانه‌ای پیاده‌سازی روش داده‌های پیوندی در نظام‌های کتابخانه‌ای: بررسی مؤلفه‌های مورد نیاز و ارائه یک الگو [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 67-94]

  • نظریه احتمالی به کارگیری داده کاوی برای پیشنهاد پرسش درنظام‌های بازیابی اطلاعات [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 1-18]

  • نقشه دانش الگوهای هم‏ نویسندگی و روندهای موضوعی پژوهش ‏های علمی ایران و جهان در حوزه سازمان‏دهی اطلاعات و دانش(2001-2020) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 25-54]

  • نقشه علمی ترسیم و تحلیل نقشه علمی دارایی نامشهود با استفاده از پژوهش‌های نمایه شده در پایگاه‌های علمی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 33-65]

و

  • وزن‏ دهی فازی ارزیابی عملکرد و اولویت‌بندی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان فارس با بکارگیری رویکرد تلفیقی برنامه‌ریزی آرمانی و تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 7، شماره 23، 1399، صفحه 39-62]

ه

  • هم‌تألیفی و تحلیل شبکه اجتماعی ترسیم و تحلیل نقشه علمی دارایی نامشهود با استفاده از پژوهش‌های نمایه شده در پایگاه‌های علمی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 33-65]

  • هم‌رخدادی واژگان ترسیم و تحلیل نقشه علمی دارایی نامشهود با استفاده از پژوهش‌های نمایه شده در پایگاه‌های علمی [دوره 7، شماره 25، 1399، صفحه 33-65]

  • هم ‏نویسندگی الگوهای هم‏ نویسندگی و روندهای موضوعی پژوهش ‏های علمی ایران و جهان در حوزه سازمان‏دهی اطلاعات و دانش(2001-2020) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 25-54]

  • هم ‏واژگانی الگوهای هم‏ نویسندگی و روندهای موضوعی پژوهش ‏های علمی ایران و جهان در حوزه سازمان‏دهی اطلاعات و دانش(2001-2020) [دوره 7، شماره 22، 1399، صفحه 25-54]

login